Followers

There was an error in this gadget

Wednesday, June 23, 2010

Siapa suka menulis mesti tahu ini...



Bismillahirahmannirahim...
.
Tiada Tuhan Melainkan Allah Dan Nabi Muhammad Itu Pesuruh Allah....

Qulil haq walau kaana murrun
(Berkata Benarlah Walaupun Pahit)

Disaat Saya Dapat Msg Yang Diberikan Sahabat Saya...
Saya Terpikir Sebentar...Apakah Saya Dan Sahabat2 Lain Sedang Diperhatikan ?
Alhamdulillah....Di Atas Petunjuk Dan Hidayah Allah...
Saya Tetap Akan Menulis Dan Menyebarkan...Apa2 Yang Berkaitan LAKNATULAH.......
Jika Mereka Sedang Memerhatikan Tulisan-Tulisan Kita....
Adakah Kita Akan Undur Diri Daripada Terus Melangkah ?
Jika Sebelum Ini...Kita Asyik Melaungkan JIHAD FISABILLILLAH....Apakah Dengan Berita Ini..Sahabat2 Sudah Kecut Perut ?
Bagaimana Nak Berjihad Jika Ini Dah Pun Takut ?
Percayalah Kepada Allah Yang Maha Perkasa Lagi Bijaksana...Dan Juga Maha Perancang...

Ingatlah Mati Itu Adalah Pasti...Dan Akan Mendatangi Kita Daripada Kita Berdiri,Duduk,Berjalan,Berlari...
Mati Adalah Pasti...Samaada Mati Kerana Ketakutan Kepada Kafir Laknatulah Ataupun Mati Dengan Cara Yang Mulia....
Jika As-Syahid Dr Aziz Rantisi Memilih Mati Dengan Apacchi Dan Allah Memenuhi Permintaan Dia Untuk Mati Syahid Sebegitu...
Maka Pilihlah Cara Hidup Mati Kalian...Mati Sebagai Seorang Pengecut Ataupun Mati Sebagai Pembela Islam...
InsyaALLAH.....

Diriwayatkan daripada Ibnu Umar r.a katanya: Nabi shollallahu ’alaih wa sallam bersabda: “Kamu semua akan membunuh orang-orang Yahudi. Maka kamu semua akan membunuh mereka sehingga batu akan berkata: Wahai para muslimin! Di sini ada orang Yahudi, datanglah kemari dan bunuhlah dia.” (HR Muslim)

Alang Fauzi Bertuah June 10 at 8:27am Reply
Meneruskan Informasi dari group:
http://www.facebook.com/group.php?gid=113285482028820


Tidak dipungkiri bahwa akhir-akhir ini kita banyak yang mengecam israel dan melampiaskannya / memposting sesuatu tentang israel ke wall kita / ke wall suatu grup.
HARAP diperhatikan.., Semua yang nge-post ada kata “Israel” dan "yahudi" secara otomatis bakal masuk ke-URL- di bawah ini.
Waspadalah, kita sedang diawasi. Mereka sedang mapping aktivitas kita di Facebook dan mereka sedang menggalang dukungan dan kekuatan disini :
http://www.facebook.com/pages/Israel/108099562543414?v=stream&ref=ts
(Untuk Perkataan Israel)

http://www.facebook.com/pages/israhell/134234879925488
(Untuk Perkataan Israhell)

SARAN saya, dalam mempost sebaiknya melakukan kamuflase dengan cara menulis isr**l, atau is-- ra-el, atau yang lainnya.
untuk URL juga terdeteksi oleh mereka, sebaiknya kita satukan langkah untuk menjadi suatu/sebuah kode bagi kita, kalau menulis URL kita samakan menjadi: is**-el (agar tidak bingung, jika diklik / di copypaste kok tidak bisa langsung menuju alamat tersebut)




Cuba Anda Masuk Ke Page Yang Dikatakan Dan Lihat...Setiap Perkataan Yang Berkaitan Laknatulah Yang Dipostkan Oleh Teman2......
Akan Keluar...Adakah Anda Menjadi Takut ?


“Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin (mu); sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barang siapa di antara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim.” (QS Al-Maidah ayat 51)

”Sesungguhnya kamu dapati orang-orang yang paling keras permusuhannya terhadap orang-orang yang beriman ialah orang-orang Yahudi dan orang-orang musyrik.” (QS Al-Maidah ayat 82)
“Katakanlah : “Hai Ahli Kitab, mengapa kamu ingkari ayat-ayat Allah, padahal Allah Maha Menyaksikan pada yang kamu kerjakan”. Katakanlah : “Hai Ahli Kitab, mengapa kamu menghalang-halangi dari jalan Allah orang-orang yang telah beriman, kamu menghendakinya menjadi bengkok, padahal kamu menyaksikan”, Allah sekali-kali tidak lalai dari apa yang kamu kerjakan” [Ali-Imran : 99] -5]

“Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu ambil menjadi teman kepercayaan orang-orang yang di luar kalanganmu, (karena) mereka tidak henti-hentinya (menimbulkan) kemudharatan bagimu. Mereka menyukai apa yang menyusahkan kamu. Telah nyata kebencian dari mulut mereka, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sungguh telah Kami terangkan kepadamu ayat-ayat (Kami), jika kamu memahaminya. Beginilah kamu, kamu menyukai mereka, padahal mereka tidak menyukai kamu, dan kamu beriman kepada kitab-kitab semuanya. Apabila mereka menjumpai kamu, mereka berkata : “Kami beriman”, dan apabila mereka menyendiri, mereka menggigit ujung jari lantaran marah dicampur benci terhadap kamu. Katakanlah (kepada mereka) : “Marilah kamu karena kemarahanmu itu”. Sesungguhnya Allah mengetahui segala isi hati” [Ali-Imran : 118-119]

"Dan (ingatlah wahai Muhammad) ketika Tuhanmu memberitahu: Bahawa sesungguhnya Ia akan menghantarkan kepada kaum Yahudi itu, (terus menerus) hingga hari kiamat, kaum-kaum yang akan menimpakan mereka dengan azab sengsara yang seburuk-buruknya (disebabkan kejahatan dan kekufuran mereka). Sesungguhnya Tuhanmu amat cepat azab seksa-Nya, dan sesungguhnya Dia juga Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani." (surah Al-A'raf ayat 167)

Rasulullah SAW bersabda: Sesungguhnya kamu pasti akan mengikut jejak langkah orang-orang yang sebelum kamu – sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehinggakan jika mereka memasuki ke dalam lubang dhab (sejenis biawak di padang pasir), pasti kamu akan mengikut mereka. Kami (para sahabat) bertanya: Wahai Rasulullah! Adakah Yahudi dan Nasrani (yang engkau maksudkan)? Jawab baginda SAW: Maka siapakah lagi (kalau bukan mereka)? (riwayat Bukhari dan Muslim)

”Dia (Allah) telah menamai kamu sekalian orang-orang muslim dari dahulu, dan (begitu pula) dalam (Al Qur'an) ini, supaya Rasul itu menjadi saksi atas dirimu dan supaya kamu semua menjadi saksi atas segenap manusia.” (QS Al-Hajj ayat 78)

"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut ugama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): “Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam) itulah petunjuk yang benar” (surah al-Baqarah: 120)

“Sesungguhnya bangsa Yahudi merupakan kaum yang penuh sifat hasad. (HR Shohih Ibnu Khuzaimah 1500)


Berapa banyak Nabi yang berperang bersama sekelompok banyak (pengikutnya), mereka tidak lemah terhadap apa yang menimpa mereka di jalan Allah, mereka juga tidak loyo dan kendor. Dan Allah mencintai orang-orang yang bersabar. Mereka tidak mengucapkan (sesuatu) melainkan perkataan, 'wahai Robb kami, ampunilah dosa-dosa kami dan sikap berlebihan kami dalam urusan kami, teguhkanlah kaki kami dan tolonglah kami dalam (melawan) kaum kafir." (Ali 'Imron: 146 - 147)


Janganlah kamu berhati lemah dalam mengejar mereka (musuhmu). Jika kamu menderita kesakitan, maka sesungguhnya mereka pun menderita kesakitan(pula), sebagaimana kamu menderitanya, sedang kamu mengharap dari Allah apa yang tidak mereka harapkan. Dan adalah Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana(Surah An Nissa Ayat 104... See More)

"Jika kalian ditimpa luka, sungguh mereka juga ditimpa luka yang sama. Dan itulah hari-hari yang kami pergilirkan di antara manusia dan supaya Allah mengetahui orang-orang yang beriman dan mengambil sebagian kalian sebagai syuhada'. Dan Allah tidak menyukai orang-orang yang zhalim." (Ali 'Imran: 140)


Percayalah Kepada Janji2 Allah Dan Rasullullah...
InsyaAllah...
Amin Ya Rabbal Alamin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...