Followers

Tuesday, April 12, 2011

Fakta Aneh disebalik Runtuhan PWTC

Paradigma mukmin

Minggu lepas saya terbaca satu maklumat tentang kejadian 9/11 di World trade Centre yang sebenarnya dirancang sebelum berlakunya bencana itu. Kesimpulan yang dapat dibuat adalah WTC itu sememangnya dilanggar pesawat tetapi itu hanyalah untuk mengalih perhatian dunia. Kebenarannya adalah WTC sebenarnya diletupkan dari dalam bangunan dan impaknya ditambah pula tengan tembakan missil.

Entri kali ini memaparkan beberapa fakta aneh yang dikesan sewaktu bencana ini berlaku. Namun, fakta ini tidak dapat dapat sah kesahihannya samada benar atau tidak. Terserah kepada anda untuk menerimanya atau tidak.


Gadis Superhero Misteri

Paradigma mukmin

Perhatikan, didalam foto ini terdapat gadis perempuan yang masih hidup setelah gedung WTC yang dia ditempatkan telah dibinasakan dan mampu berjalan setelah bangunan itu hangus hancur berlubang.

Respon lambat Bush

Paradigma mukmin

jam 8.45 wtc di bom. Sedangkan Bush masih lagi bersama kanak – kanak tadika pada jam 9.05…
apakah selambat ini seorang presiden “dunia” menerima informasi mengenai serangan terhadap negaranya?


Missing Twin

Paradigma mukmin

kembar WTC hilang bos…?! kan ini menara kembar, tetapi didalam gambar ini cuma ada satu. Tidak tahu la angle kameranya bagaimana.


Tiada bangkai pesawat

Paradigma mukmin

Setelah melangar bangunan, pesawat seharusnya pecah berkecai dan jatuh ke tanah tetapi tiada sama sekali di gambar mana -mana bahagian pesawat jatuh. Dan aneh sekali terdapat fuselage yang kotak hitamnya berada paling deket dengan sumber ledakan malah masih dalam keadaan elok, walaupun terbabit dalam ledakan yang dasyat.

Tiada saksi mata yang melihat pesawat

Paradigma mukmin

Paradigma mukmin

Penduduk New York City mengakui mereka tidak melihat pesawat semasa kejadian itu berlaku dan berpendapat ini adalah hanya perang psikologi (psychological warfare)


Terdapat missil

Paradigma mukmin

Paradigma mukmin

Paradigma mukmin

Misil kelihatan setelah gambar di zoom.

Tiada pesawat merempuh pentagon

Paradigma mukmin

Dalam kesemua foto yang merakam kehancuran Pentagon, tidak terdapat satu pun gambar dari bahagian – bahagian pesawat. Menurut penjelasan pemerintah Amerika, itu terjadi kerana pesawat itu musnah kerana suhu yang terlampau tinggi. Persoalan disini adalah, suhu tersebut telah menghilangkan badan pesawat yang diperbuat daripada besi dan titanium itu sama sekali dari tempat kejadian, tetapi tidak berjaya pula melenyapkan mayat – mayat mangsa kejadian itu.

Point of impact

Paradigma mukmin

Ini efek rempuhan pada pentagon. Perhatikan lubang yang terhasil kesan daripada rempuhan itu sungguh aneh. Lubang terhasil pada bangunan sebelah sana dan tidak linear dengan tempat berlakunya rempuhan.


Potongan teratur

Paradigma mukmin

Berikut ini gambar tiang paksi WTC yang sudah runtuh. Potongan pada tiang keluli tersebut kelihatan sangat kemas seperti telah dipotong. Menurut pakar, tiada bangunan yang roboh yang potongan tiang paksi sudah hancur terpotong sekemas ini..?



Sumber: Fakta Aneh Disebalik Runtuhan WTC | Paradigma MUKMIN http://akuislam.com/blog/fakta-menarik/fakta-aneh-disebalik-runtuhan-wtc/#ixzz1JJO138ea

1 comment:

kim_opie said...

translate dlm english and sebarkn kt Facebook.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...